Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2016

Εγωισμός (1)





Facebook Εγωισμός - Eckhart Tolle - Ελληνικοί Υπότιτλοι/Greek Subs

Σε πολλές περιπτώσεις εξελίσσεται σε μια τεχνητή κατασκευή-δομή στην οποία προσθέτεις κάθε ημέρα, και όλοι οι άλλοι είναι οι τεχνητές κατασκευές - δομές τους, και μπορεί να ενισχύσει πραγματικά την ψευδαίσθηση του ψευδούς εαυτού.

- Έκχαρτ Τόλε



Ποιος είμαι εγώ σε αυτό το σώμα (CHAPPiE) - Alan Watts - Ελληνικοί Υπότιτλοι/Greek Subs

Δεν είσαι κάτι το οποίο είναι ένα αποτέλεσμα του Μπιγκ Μπανγκ στο τέλος της διαδικασίας, είσαι ακόμα η διαδικασία!

- Alan Watts


Εγώ κι ο εαυτός μου - Alan Watts - Ελληνικοί Υπότιτλοι/Greek Subs

Αν ο πατέρας σου δεν είχε συναντήσει την μητέρα σου, θα ήσουν εδώ; Βεβαίως και κάποιος θα ήταν εδώ, γιατί ίσως ο πατέρας σου να είχε γνωρίσει κάποια άλλη. Αυτός θα ήσουν εσύ; Φυσικά και θα ήσουν. Δεν το βλέπεις; Mπορείς να είσαι μόνο εσύ με το να είναι είσαι κάποιος. Αλλά κάθε κάποιος, είναι εσύ. Κάθε κάποιος είναι «εγώ». Αυτό είναι το όνομα σου, λες είμαι «εγώ», «εγώ» είμαι εδώ. Και όλοι αισθάνονται αυτό το «εγώ» με τον ίδιο τρόπο. Είναι η ίδια αίσθηση!

- Alan Watts


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...