Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011

Ενα Θεό μόνο για μένα...


Ενα Θεό μόνο για μένα...

Θέλω, τι θελω?
αν ηξερα τι ηθελα θα επελεγα σοφοτερα.
Θελω...
οικογένεια, 
φιλία,
αγάπη,
έρωτα,
σεβασμό,
επικοινωνία,
το εαυτό μου,
ειλικρίνεια,
εμπιστοσύνη,
την άνοιξη,
ειρήνη
υγεία
δικαιοσύνη
ανθρωπιά
γνώση
εργασία
αλήθεια
...
τι?

αν ήξερα τι ήθελα θα προσεχα τις σκέψεις μου
θα προσεχα...
δεν ειναι μονο στα ονειρα οι εφιαλτες, ξερεις.

μονο να ηξερα καλυτερα ποιες ειναι οι ιδανικοτερες για ευχες μου
θα ευχομουνα...
μα παρολο που δε ξερω παλι ευχομαι.

μονο να ηξερα καλυτερα ποιες ειναι οι ιδανικοτερες για ελπιδες μου
θα ελπιζα...
μα παρολο που δε ξερω παλι ελπιζω.

Ενα Θεο θα διαλεγα... μονο για μενα!
αυτος ειμαι.! Άλλος ενας εγωιστής σε αυτό τον κόσμο.

Σάμπως χωράμε και άλλοι, νομιζα οτι ο κοσμος ειναι γεματος απο εμας.
Δεν αντεχει ουτε 1/1000 απο εμας αυτος ο τοπος.
Οχι άλλο εγωισμό φωνάζει όλη η πλάση!
Αν και ενας εγωιστης ειναι αρκετος να καταστρεψει τα παντα, αν ειναι στο σωστο μερος τη σωστη στιγμη.
Και ομως ειναι...
ο καθενας μας στη σωστη στιγμη, στο καταλληλο τοπο, καταστρεφει τον ιδιο του τον εαυτο!
τι αλλο μενει...?
απλά ειναι θέμα χρόνου
απλά ειναι θέμα δημιουργικότητας...
ο εγωιστης τον εγωισμο του δε το βλεπει μεσα του...αλλα γυρω του
γιατι αραγε?


Ένα Θεό μόνο για μένα ζήτησα, που είναι?

1 σχόλιο:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...