Παρασκευή 8 Μαΐου 2009

Ψαχνετε τον Τελειο ανδρα? Τελειες γυναικες!

εδω ειναι...





"Ιδανικός άντρας;

Ooooh, I’m afraid he does not exist!!!

Ο ιδανικός άντρας, ε; Για μένα; Χμμμ…

Δεν υπάρχει που δεν υπάρχει ιδανικός άντρας, αν αρχίσουμε να ζητάμε και όλα αυτά που θέλω εγώ (και οι περισσότερες γυναίκες φαντάζομαι) μειώνουμε κατά πολύ τις πιθανότητες να βρεθεί έστω και ένα ζωντανό δείγμα!!! (τώρα για απολιθώματα δεν μπορώ να εγγυηθώ γιατί βασικά δεν ξέρω αν έχει υπάρξει το συγκεκριμένο είδος κι έχει ήδη εξαφανιστεί ή αν απλά δεν έχει ανακαλυφθεί ακόμα!)

Λοιπόν ο ιδανικός άντρας για μένα θα πρέπει να είναι :
♥ ευγενικός ♥ ρομαντικός ♥ τρυφερός ♥ έξυπνος ♥ τίμιος ♥ έμπιστος ♥ καλός άνθρωπος ♥ με χιούμορ (πολύ βασικό αυτό) ♥ γενναιόδωρος (σε αισθήματα, όχι σε χρήματα) ♥ φιλόζωος (έχω κι έναν Τούλη να σκεφτώ!) ♥ ειλικρινής (όχι μόνο να μη λέει ψέματα αλλά να μην αποκρύπτει και την αλήθεια!) ♥ να θέλει, να αγαπάει και να είναι τρελά ερωτευμένος πάντα και μόνο μ’ εμένα ♥ να παίρνει πρωτοβουλίες (σε όλους τους τομείς…!)♥ να αντεπεξέρχεται ικανοποιητικά στις υποχρεώσεις του (πάλι σε όλους τους τομείς…! Δεν ξέρω αν με εννοείτε… ) ♥ να ζητάει τη βοήθεια μου όποτε θέλει χωρίς να ντρέπεται να δείξει ότι με χρειάζεται ♥ να του αρέσουν τα ταξίδια (για να μην παραπονιέται όταν θα τον τραβάω από δω κι από κει!) ♥ ακοπμλεξάριστος και χωρίς ταμπού (όχι το επιτραπέζιο, αυτό είναι ωραίο!) ♥ προστατευτικός και γενικά να είναι ο άντρας ο σωστός, ο πρόστυχος! ♥ κοινωνικός (γιατί εγώ δεν είμαι ιδιαίτερα και θα πρέπει κάπως να επικοινωνούμε και με τον υπόλοιπο κόσμο!) ♥ ανεξάρτητος ♥ εργατικός αλλά όχι εργασιομανής ♥ κατά προτίμηση να μένει μόνος του ♥ να έχει φίλους για να πασάρω στις δικές μου φίλες ♥ να έχει ενδιαφέροντα αντί να βλέπει συνεχώς μπάλα και να κολλάει με τις ώρες στο playstation. Γενικότερα να έχει ένα επίπεδο. ♥ να μαθαίνω πράγματα απ’ αυτόν ♥ να θυμάται γενέθλια, γιορτές κι επετείους (καλά αυτό δεν το κάνει ΚΑΝΕΝΑΣ άντρας αλλά η προσπάθεια θα εκτιμηθεί. ♥ να κάνει καλό μασάζ και να μη βαριέται (εγώ πρέπει να βρω έναν φυσιοθεραπευτή τώρα που το σκέφτομαι…) ♥ να ξέρει πώς να με χαλαρώνει όταν το χρειάζομαι ♥ να ξέρει τις ανασφάλειές μου και να μη με κάνει να αισθάνομαι άσχημα ♥ να με ζηλεύει λίγο αλλά να μη με κάνει να ζηλεύω (ναι, είμαι εγωίστρια το ξέρω!) ♥ εμφανίσιμος και αθλητικός (αυτό τώρα βέβαια είναι περίεργο που το λέω εγώ γιατί αν μπορούσατε να δείτε τις επιλογές μου στο παρελθόν οι περισσότερες -90%- μόνο σε αυτή την κατηγορία δεν εμπίπτουν. Είμαι όντως αυτό που λένε ότι με ενδιαφέρει το περιεχόμενο και όχι η εξωτερική εμφάνιση. Αλλά γενικότερα αν ο άλλος είναι και κούκλος δε με χαλάει, μη φανταστείτε όχι τίποτα στυλ μοντέλου αλλά να έχει ένα αθλητικό, γυμνασμένο σώμα και να είναι αδύνατος. Αυτό πάλι…με τραβάνε οι κοκαλιάρηδες…ήμαρτον πια!!!) ♥ να έχει αυτοεκτίμηση και αυτοπεποίθηση χωρίς να είναι ψώνιο ♥ να είναι αισιόδοξος, υπομονετικός, συζητήσιμος, ονειροπόλος, ευδιάθετος, χαμογελαστός, πρόθυμος, θετικός και άλλα τέτοια επίθετα. Είναι λίγο δύσκολο με τους ρυθμούς της ζωής μας αλλά και πάλι η προσπάθεια θα εκτιμηθεί. Εν ολίγοις να έχει λίγο απ’ όλα!!! Ουφ…αυτά ΜΟΝΟ ζητάω…πολλά είναι; Όχι πείτε μου…

Από κει και πέρα είτε έχει σπίτια, αυτοκίνητα, κινητά κι ακίνητα δε με απασχολεί!

Αυτό είναι η απάντηση στην πρόσκληση της Κροτ!
Όποιος άλλος θέλει ας παίξει!

Και ένα αστειάκι για το τέλος για να ευθυμήσουμε…

Τυχερή είναι μια γυναίκα που έχει έναν άντρα καλό, τρυφερό, δοτικό, ευγενικό…έναν άντρα πολύ καλό στο σεξ…έναν άντρα πλούσιο που να μπορεί να της προσφέρει ό,τι θέλει… Πολύ τυχερή είναι αν αυτοί οι 3 δεν συναντηθούν…
Γιατί είπαμε…όλα σε ένα, νοικοκυρεμένα, δύσκολο να βρει!!! Χαχαχα!!!
Posted by Goudaki! "

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...