Κυριακή 17 Απριλίου 2011

Αγάπησε όποιον μπορείς. Αγάπησε όσο μπορείς. Αγάπησε όπως μπορείς. Αγάπησε όμως αληθινά, μπορεις;


H αγάπη είναι σαν το πιάνο. Στην αρχή παίζεις ακολουθώντας τους κανόνες, στην συνέχεια ξεχνάς τους κανόνες και παίζεις ακολουθώντας την καρδιά σου
Ρώτησα ένα λουλούδι, ένα πουλί και έναν άνθρωπο τι είναι η αγάπη και το λουλούδι άνθισε, το πουλί κελάηδησε και ο άνθρωπος δάκρυσε.
Οι δράκοι πέθαναν, οι νεράϊδες γέρασαν, τα φίλτρα έσβησαν και μόνο η λάμψη των ματιών σου έμεινε να θυμίζει πως κάποτε υπήρχε μαγεία. Συνηθως ψαχνουμε μεσα στη συντομη ζωη μας πραγματα που την κανουν πιο ομορφη. Ειναι θεικο ομως να βρισκεις κατι που να της δινει νοημα, ισως μια λαμψη απο δυο ομορφα ματια που δεν γνωριζεις,αλλα σε κανουν να πιστευεις πως σε αυτα υπαρχει ολη η ευτυχια του κοσμου. Μια αγκαλια,ενα φιλι,ειναι αρκετα για να πεις πως αξιζει να εχεις χιλιες ζωες για να ζεις αυτο το ονειρο συνεχεια. Σ'ευχαριστω που με κανεις να το ζω!
 Όσες νύχτες κι αν περάσουν, όσα αστέρια κι αν πέσουν,κάθε μέρα ένα αστέρι γίνεται όλο και πιο φωτεινό!Το αστέρι αυτό είσαι εσύ γιατί δεν μετριέσαι, μόνο αγαπιέσαι!
 Μπορεί να μη μας αγγίζει ο ίδιος αέρας.Μπορεί η όρασή να μην φτάνει για να δει ο ένας τον άλλον.
Όμως η σκέψη μου φτάνει πάντα κοντά σου...

Έχω να σου προτείνω ένα ταξίδι: Προορίσμος: Τ' αστέρια
Μεταφορικό μέσο: Η καρδιά
Οδηγός: Ο έρωτας
Επιβάτες: Εσύ κι εγώ
Εισιτήρια: Χωρις επιστροφή...

Μισώ τους ανθρώπους που μ'αγάπησαν γιατί δεν μπόρεσαν να μου χαρίσουν αυτό που μου χάρισες εσύ με ένα σου μόνο βλέμμα κι ας μη μ'αγάπησες ποτέ..!
Ο ήλιος ανατέλλει πάντα από τη δύση...Τ'αστέρια βγαίνουν πάντα τοκαταμεσήμερο...Τον Αύγουστο πάντα χιονίζει...Κι εσύ,πάντα μ'αγαπούσες...

Αγάπη είναι να λιώνεις, να υποφέρεις, να πονάς χωρίς να μετανιώνεις
Αγάπη είναι ένα συναίσθημα που γεννιέται με ένα βλέμμα, ζεί με ένα χαμόγελο και πεθαίνει με ένα ψέμα

Σ' ευχαριστώ που μπήκες στην ζωή μου, σ' ευχαριστώ που μ' έκανες να νιώσω τόσο ξεχωριστή, σ' ευχαριστώ που μου χάρισες την παραδεισένεια ευτυχία έστω και για λίγο, σ' ευχαριστώ που με άφησες να σ΄αγαπήσω, σ' ευχαριστώ για όλα έστω και αν με έκανες να καταλάβω ποιο είναι τ αντίτιμο της αληθινής αγάπης...Ο πραγματικός πόνος.
 Η ευτυχία δεν είναι ποτέ εκεί που είμαστε, είναι πάντα εκεί που δεν μπορούμε να βρεθούμε...κι εγώ πονάω επειδή είμαι εκεί που δεν θέλω...δηλαδή μακριά σου...
Είσαι το όνειρο που βλέπω κάθε βράδυ...είσαι ο θάνατος που κάποια μέρα θα με πάρει...είσαι το φως που με βοηθάει να ζω...ένα όμως δεν είσαι...δεν είσαι εδώ...


Ζούμε ένα όνειρο απ'αυτά που δεν τολμά κανείς να ονειρευτεί γιατί τόση ευτυχία θεωρείται ιεροσυλία και ενίοτε ο θεός ή η μοίρα τιμωρεί τους ιερόσυλους και τότε η ευτυχία μετατρέπεται σε κόλαση!


Τα ωραιότερα λόγια της αγάπης κρύβονται πίσω από την σιωπή ενός βλέματος...ότι δεν ακούγεται δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει.....
Αυτή τη στιγμή η Ευρώπη κοιμάται, η Αυστραλία ξυπνάει, η Αμερική έχει ένα όμορφο απόγευμα & τα πιό όμορφα μάτια του κόσμου διαβάζουν αυτό το μήνυμα!
Αν δείς την ψυχή μου με ματωμένα γόνατα να τρέχει κοντά σου μην τρομάξεις. Δεν είναι τίποτα. Από το παιχνίδι είναι. Όλα τ' απογεύματα της ζωής τα πέρασα παίζοντας κυνηγητό με τα όνειρά μου!!!
 Όσους και να χω, έαν δεν έχω εσένα, δεν έχω τίποτα
Koiτα ψηλα....Αν δεν είναι αστέρι, κοίτα στην άμμο,αν δεν ειμαιφωτιά, κοίτα στη νύχτα,αν δεν είμαι σιωπή,κοίτα,στηνκαρδιά σου...Ισως είμαι εκεί....!!!


Mε ρώτησε ο Χριστός μέσα στο όνειρό μου, "γιατί αγαπάς αφού πληγώθηκες";και εγώ του απαντώ μέσα από την καρδιά μου:Κι εσύ για την αγάπη δεν σταυρώθηκες; Aν σε χάσω...Θα χαθώ!Αν πεθάνεις...Θα πεθάνω!Αν με ξεχάσεις...Θα σ'αγαπώ!
Κάποιες φορές στη ζωή μας,έρχονται στιγμές που αναζητάμε την ουτοπία στην πραγματικότητα, το όνειρο στην πλήρη εκπλήρωσή του και τη χαρά μέσα απο απλές μικρές στιγμές. Μαζί σου συνειδητοποίησα, πως κοντά σου οι στιγμές αυτές με πλημμυρίζουν συνέχεια και με κάνουν να αισθάνομαι πολύ τυχερός που είσαι τώρα στη ζωή μου και υπάρχεις στο μυαλό μου!!!!


Οι ελαχιστες ωρες που κλεβω μαζι σου,ομορφαινουν την ψυχη μου.Τα δακρυα που φευγουν απ'τα ματια μου,ειναι σταγονες ευτυχιας και συναμα λυπης,ευτυχιας γιατι αισθανομαι το καθε μοριο του κορμιου σου να αγγιζει την ψυχη μου,λυπη οταν φευγεις απο διπλα μου, αφηνοντας ενα κενο στην καρδια μου. . . .Σ'ΑΓΑΠΑΩ ΜΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΟΥ.


Η πιο μεγάλη ανάμνηση: Η γνωριμία μας! Η πιο μεγάλη ελπίδα: Να'μασταν μαζί! Το πιο τρελό μου όνειρο: Να ήσουν εδώ!


Όπως κι αν είμαι, όπου κι αν είμαι, ότι κι αν κάνω, σε κουβαλάω πάντα μαζί μου, μέσα στο πιο γλυκό κι όμορφο δωμάτιο του κόσμου! Την καρδιά μου...Το κλειδί, δικό σου!
Xίλια τ'αστέρια του ουρανού μα το φεγγάρι ένα, έχω πολλά μεσά στο νου μα στην καρδιά εσένα...


Υπάρχουν πολλά όνειρα στη ζωή μου άλλα μικρά, άλλα μεγάλα, άλλα όμορφα, άλλα άσχημα. Μα το ποιό γλυκό μου όνειρο διαβάζει αυτό το μήνυμα!


Αγαπάς για να αγαπάς και όχι για να πάρεις ανταπόδωση. 
Έρωτας δε σημαίνει να βρεις κάποιον για να ζήσεις μαζί του...αλλά να βρεις κάποιον που δε μπορείς να ζήσεις μακριά του!
Αν κάποτε σου πουν πως πέθανα, μην τους πιστέψεις!Αν κάποτε σου που πως έπαψα να σ'αγαπώ, τότε σίγουρα έχω πεθάνει!


Η καρδιά σου αξίζει πολλά! Όταν τη δώσεις να την πουλήσεις ακριβά, όχι σ'αυτόν που θα πληρώσει αλλά σ'αυτόν που δίνει τα πάντα για να την αποκτήσει!


Αν κάποτε σου περάσει από το μυαλό ότι δεν υπάρχει τίποτα που να σου δίνει νόημα στην ζωή σου...σκέψου ότι η ύπαρξη σου και μόνο δίνει νόημα στην δική μου!
 H απουσία βοηθάει κάποιες φορές να καταλάβεις πόσο σημαντικός είναι αυτός που έχεις κοντά σου!Όσο έχω μυαλό θα σε σκέφτομαι και όσο έχω καρδιά θα έισαι μέσα της.


Aν αγαπάς κάποιον άστον να φύγει.Αν γυρίσει...ήταν δικός σου.Αν όχι...δεν ήταν ποτέ!
 Όταν νιώσεις ότι έπαψαν να σ'αγαπούν...φύγε! Αυτό θα πει αξιοπρέπεια.
Ένα κομμάτι της καρδιάς μου μένει μόνο για να ζήσω, μα αν κάποτε το χρειαστείς κι αυτό θα στο χαρίσω!


Πως να σε βγάλω απ' την καρδιά που σ' έχει αγαπήσεικαι μόνο που θα της το πω μπορεί να σταματήσει...(στο σημαντικοτερο ατομο στη ζωη μου)
 Αν κάποτε φύγεις μακριά θυμήσου πως η απόσταση χωρίζει τους ανθρώπους ποτέ όμως τις καρδιές τους.
 Αν θες να ευτυχήσεις για μια στιγμή εκδικήσου. Αν θες να ευτυχήσεις για μια ζωή ... συγχώρα!  Άσε την καρδιά σου να χτυπά μόνο γι'αυτούς που μπορούν να την ακούσουν.
Καλύτερα ένα τέλος με πόνο παρά ένας πόνος δίχως τέλος..
 Δεν αγάπησες γι'αυτό δεν πληγώθηκες. Αγαπήθηκες γι'αυτό πλήγωσες.
Μια νύχτα στον Βόρειο Πόλο Αν ποτέ μου ζητούσες να περάσουμε μια νύχτα μαζί θα σου πρότεινα να πάμε στον Βόρειο Πόλο!Μη με ρωτήσεις γιατί... Η νύχτα εκεί διαρκεί έξι μήνες!
Θα μπορούσα να σου χαρίσω τα πάντα εκτός από την ζωή μου! Όχι επειδή δεν την αξίζεις αλλά πρέπει να ζήσω για να σε κερδίσω... 
Πρίν σε γνωρίσω η ζωή μου ήταν σαν μια ήρεμη λίμνη. Ήρθες σαν πέτρα και μου τάραξες τα νερά. Θα μου πείς ότι τα νερά θα ηρεμήσουν. Η πέτρα όμως θα μείνει μέσα...
Η ζωή είν'ένας ύπνος, η αγάπη τ'όνειρό του.Θα'χεις ζήσει μοναχά αν έχεις αγαπήσει.


Όλες οι αγάπες έχουν διαφορετικό ξεκίνημα, έχουνε όμως το ίδιο τέλος.
Η αγάπη είναι το μόνο ωραίο πράγμα στη ζωή κι εμείς την καταστρέφουμε ζητώντας της τα αδύνατα.
Το φίλτρο της αγάπης θα σου αποκαλύψω, που βάλσαμα δεν έχει και βοτάνια κι ούτε μαγική συνταγή... Αν θέλεις ν'αγαπιέσαι, αγάπα.


Η σταθερότητα είναι η χίμαιρα της αγάπης. 
Η καρδιά είναι ένας πλούτος που δεν πουλιέται ούτε αγοράζεται. Δωρίζεται μονάχα.
Η συνάντηση δύο πλασμάτων μοιάζει με την ένωση δύο χημικών στοιχείων.... Προκαλείται μια αντίδραση που οδηγεί στη μεταμόρφωση και των δύο. 
Όπου και να' μαι, θα σε θυμάμαι μ' όποιον και να' μαι, θα σε ζητώ. Δικαίωμά σου να με ξεχάσεις Δικαίωμά μου να σ' αγαπώ!
Ίσως κάποτε να πάψω να σ' αγαπώ, ποτέ όμως δε θα πάψω να αγαπώ τις μέρες που σ' αγάπησα!  
Πείτε της πως χάρηκα που χωρίσαμε. Πείτε της πως για μένα ήταν ένα τίποτα. Μα μην της πείτε πως όλα αυτά τα είπα κλαίγοντας!
Αν είσαι όνειρο, κάνε με να κοιμηθώ για πάντα. Αν είσαι δάκρυ, ξέρω θα φύγεις, μόνο κύλησε αργά. Αν είσαι η καρδιά μου, μείνε μέσα μου, σε 'χω ανάγκη για να ζω.
Αγάπησε όποιον μπορείς.Αγάπησε όσο μπορείς.Αγάπησε όπως μπορείς.Αγάπησε όμως αληθινά, μπορεις;
Κάθομαι στο σκοτάδι και αναρωτιέμαι. Τι είναι χειρότερο; Να χεις τον παράδεισο στα χέρια σου και ξαφνικά να τον χάσεις ή να μην τον είχες καθόλου;
Αν κάποτε μου ζητούσαν να πω την ιστορία της ζωής μου, θα έλεγα μόνο ένα όνομα. Το δικό σου!
Μη ζητάς να είναι η νύχτα σκοτεινή. Δεν γίνεται υπάρχουν τα άστρα. Μη ζητάς να μη λάμπει η μέρα. Δεν γίνεται υπάρχει ήλιος. Μη ζητάς να σε ξεχάσω. Δεν γίνεται, σ'αγαπώ!
Το ν'αγαπάς δεν είναι τίποτα. Το να σ'αγαπούν είναι κάτι. Το ν'αγαπάς και να σ'αγαπούν είναι το Παν!
Μη λυπάσαι για τη μεγάλη αγάπη που χάθηκε! Να χαίρεσαι μόνο γιατί κάποτε υπήρξε!
Δε σε μισώ επειδή δε με αγάπησες, αλλά γιατί με άφησες να σ' αγαπήσω. 
Πέρασαν πολλά χρόνια από τη ζωή μου για να καταλάβω ότι το "α" και το "ω" της, είναι η αρχή και το τέλος της λέξης "αγαπώ." 
Όταν αγαπάς το νιώθεις, όταν σ' αγαπούν αμφιβάλλεις... 
Δεν ξέρω πόσο θα σε αγαπούσα σε μια άλλη ζωή. Πάντως σε αυτή σε αγάπησα όσο μπόρεσα. Συγγνώμη που σε αγάπησα πολύ. Δεν ξέρω όμως να αγαπώ λιγότερο. 
Σε θέλω όχι μόνο για αυτό που είσαι αλλά και γι' αυτό που 'μαι εγώ όταν βρίσκομαι κοντά σου! Σε θέλω επειδή έχεις κάνει περισσότερα απ' όσα θα έκανε η μοίρα για να γίνω ευτυχισμένη!  
Κάποτε ο ουρανός για να αποδείξει στη γη ότι είναι ομορφότερος, της έδειξε τ'αστέρια & η γη για να του αποδείξει ότι είναι ομορφότερη του έδειξε εσένα. 
Όταν σε γνώρισα έβρεχε.Όχι, δεν ήταν σταγόνες βροχής, αλλά τα δάκρυα του Θεού, που έχασε έναν άγγελο από κοντά του και ήρθε στη δική μου αγκαλιά. 
Φταίει η μοίρα που δεν πρόκειται, κοντά σου να ζήσω. Φταίει η τύχη που μ' έκανε τόσο να σ' αγαπήσω! Φταίνε τ' αστέρια που για σένα μου λένε! Φταίει η μορφή σου που τα μάτια μου κλαίνε! 
όταν τα όνειρα δεν χωράνε στα μάτια Όταν τα όνειρα δεν χωράνε στα μάτια, γίνονται δάκρυα και πέφτουν. 
 Έγραψα το όνομά σου στο παράθυρο, το έσβυσε η βροχή. Το έγραψα στην άμμο, το έσβυσε η θάλασσα. Το έγραψα στην καρδιά μου, το έσβυσες εσύ!  
Aν ήσουν λουλούδι θα ήσουν τριαντάφυλλο, αν ήσουν εποχή θα ήσουν η άνοιξη και αν ήσουν αστέρι θα ήσουν τόσο λαμπερή που θα έλαμπες ακόμα και την ημέρα!  
Είσαι τόσο υπέροχη που μερικές φορές νομίζω πως ονειρεύομαι. Σίγουρα όμως δεν ονειρεύομαι γιατί τα όνειρα δεν είναι τόσο υπέροχα!
Έρωτας είναι να έχεις όλα τα αστέρια και εσύ να θέλεις μόνο ένα, να έχεις τον ωκεανό και συ να θέλεις μια σταγόνα, να έχεις όλο το κόσμο και εσύ να θέλεις μόνο εκείνη. Εσένα! 
Να ενωθεί ένας άνθρωπός με έναν άλλον... Είναι κάτι φυσικό, ένα αστέρι με ένα άλλο, είναι κάτι λογικό. Να ενωθεί ένας άνθρωπός με ένα αστέρι, είναι κάτι μαγικό... Καληνύχτα αστέρι μου...! 
Σ' αγαπώ δε σημαίνει θέλω να με αγαπάς. Σημαίνει θέλω να κάνω τον κόσμο σου ίδιο με τον παράδεισο για να δεις τι όμορφο θέαμα βλέπουν τα μάτια μου όταν σε αντικρίζω! 
Αν αγαπάς χωρίς να αγαπιέσαι είναι σαν να μιλάς χωρίς να ακούγεσαι. 
Ο έρωτας είναι οι σταγόνες δροσιάς σε ένα τριαντάφυλλο. Αλλες σκαλώνουν στα πέταλα και άλλες στα αγκάθια. 
Αν ήσουν δάκρυ στα μάτια μου δεν θα έκλαιγα ποτέ για να μην σε χάσω. 
Κάποτε σου ζήτησα ένα δώρο και εσύ μου έδωσες την αγάπη σου. Ξέχασες όμως ότι τα δώρα δεν τα παίρνουν πίσω! 
Μη μισήσεις ποτέ κάποιον που σε πλήγωσε. Ίσως να πληγώθηκε περισσότερο μέχρι να βρει το θάρρος να στο πει.  
Η Αγάπη μετριέται με ότι απαρνιέται κανείς για χάρη της. Ακόμα και την ίδια την αγάπη. 
Πάντα σκεφτόμουν τι θα έκανα για σένα αν ήσουν δικιά μου. Το λάθος μου είναι ότι δε σκέφτηκα τι πρέπει να κάνω για να γίνεις δικιά μου.  
Η αγάπη είναι σαν το πυρωμένο σίδερο. Αν το ακουμπήσεις θα καείς, ο πόνος θα φύγει, αλλά το σημάδι θα μείνει εκεί για πάντα!  
Η αγάπη μου για σένα θα τελειώσει όταν ένας κούφος ζωγράφος καταφέρει να ζωγραφίσει τον ήχο που κάνει ένα τριαντάφυλλο όταν πέφτει σε κρυστάλλινο πάτωμα! 
Αν κάθε φορά που σε σκεφτόμουν έπεφτε ένα αστέρι τότε η σελήνη θα ένιωθε μοναξιά.
Χωρίσαμε γιατί αγαπούσαμε το ίδιο πράγμα. Εγώ εσένα και εσύ τον "εαυτό σου".
Όταν κάποιος σε δει κάνει 1 δευτερόλεπτο να εντυπωσιαστεί, 1 λεπτό να σ'ερωτευτεί, 1 ώρα να σε αγαπήσει και μια ζωή να σε ξεχάσει!
Η φωτιά αφήνει στάχτες...η θάλασσα συντρίμια... οι γνωριμίες αναμνήσεις...Δεν μετράει ποιός θα σ'αγαπήσει πρώτος αλλά ποιός θα σε ξεχάσει τελευταίος. Εγώ!
Αν στη ζωή μου ήταν να αγαπήσω δύο φορές τότε την πρώτη φορά θα αγαπούσα εσένα και αν αυτό ήταν λάθος...τότε την δεύτερη φορά θα αγαπούσα το λάθος μου!

Σε βλέπω μέσα από το τζάμι της ζωής και όσο αναπνέω θολώνει και όσο θολώνει σε χάνω. Μα αν δεν αναπνέω θα πεθάνω.Αξίζει όμως γιατί θα σε βλέπω!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...