Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2010

Αγάπη

Μια φορά κι ένα καιρό, υπήρχε ένα νησί στο οποίο ζούσαν όλα τα συναισθήματα. Εκεί ζούσαν η Ευτυχία, η Λύπη, η Γνώση, η Αγάπη και όλα τα άλλα συναισθήματα. Μια μέρα έμαθαν ότι το νησί τους θα βούλιαζε και έτσι όλοι επισκεύασαν τις βάρκες τους και άρχισαν να φεύγουν. Η Αγάπη ήταν η μόνη που έμεινε πίσω. Ήθελε να αντέξει μέχρι την τελευταία στιγμή. Όταν το νησί άρχισε να βυθίζεται, η Αγάπη αποφάσισε να ζητήσει βοήθεια.Βλέπει τον Πλούτο που περνούσε με μια λαμπρή θαλαμηγό. Η Αγάπη τον ρωτάει : «Πλούτε μπορείς να με πάρεις μαζί σου;», «Όχι, δεν μπορώ» απάντησε ο πλούτος. «Έχω ασήμι και χρυσάφι στο σκάφος μου και δεν υπάρχει χώρος για σένα». Η Αγάπη τότε αποφάσισε να ζητήσει βοήθεια από την Αλαζονεία που επίσης περνούσε από μπροστά της σε ένα πανέμορφο σκάφος. «Σε παρακαλώ βοήθησέ με» είπε η Αγάπη. «Δεν μπορώ να σε βοηθήσω Αγάπη. Είσαι μούσκεμα και θα μου χαλάσεις το όμορφο σκάφος μου» της απάντησε η Αλαζονεία. Η Λύπη ήταν πιο πέρα και έτσι η Αγάπη αποφάσισε να ζητήσει από αυτήν βοήθεια. «Λύπη άφησέ με να έρθω μαζί σου» «Ω Αγάπη, είμαι τόσο λυπημένη που θέλω να μείνω μόνη μου» είπε η Λύπη. Η Ευτυχία πέρασε μπροστά από την Αγάπη αλλά και αυτή δεν της έδωσε σημασία. Ήταν τόσο ευτυχισμένη, που ούτε καν άκουσε την Αγάπη να ζητά βοήθεια. Ξαφνικά ακούστηκε μια φωνή. «Αγάπη, έλα προς εδώ. Θα σε πάρω εγώ μαζί μου». Ήταν ένας πολύ ηλικιωμένος κύριος που η Αγάπη δεν γνώριζε, αλλά ήταν γεμάτη από τέτοια ευγνωμοσύνη, που ξέχασε να ρωτήσει το όνομά του. Όταν έφτασαν στην στεριά ο κύριος έφυγε και πήγε στο δρόμο του. Η Αγάπη γνωρίζοντας πόσα χρωστούσε στον κύριο που τη βοήθησε ρώτησε τη Γνώση, «Γνώση, ποιος με βοήθησε;» «Ο Χρόνος» της απάντησε η Γνώση. «Ο Χρόνος;» ρώτησε η Αγάπη. «Γιατί με βοήθησε ο Χρόνος;» Τότε η Γνώση χαμογέλασε και με βαθιά σοφία της είπε: «Μόνο ο Χρόνος μπορεί να καταλάβει πόσο μεγάλη σημασία έχει η Αγάπη».

Κανένας δεν αγαπάει πραγματικά εκείνον που φοβάται.

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ

Είναι τιμητικό για την ανθρώπινη φύση το ότι αγαπάει περισσότερο ειλικρινά, από όσο μισεί.
ΧΑΟΥΘ ΧΟΡΝΕ

Λίγο βαστάει ο θυμός όσων αγαπούνε πραγματικά.
ΜΕΝΑΝΔΡΟΣ

Πάνω από όλα, η αληθινή αγάπη ζει στη μνήμη.
ΜΠΑΛΖΑΚ

Η αγάπη και η παιδεία βοηθούν πολύ στην ανύψωση της ψυχής.
ΜΟΖΕ

Οι πόνοι της αγάπης είναι γλυκύτεροι από όλες τις άλλες απολαύσεις.
ΝΤΡΥΝΤΕΝ

Η αγάπη είναι πάντοτε η αρχή κάθε Γνώσης, καθώς η φωτιά είναι η αρχή του Φωτός.
ΚΑΡΛΑΫΛ

Η αγάπη και ο θάνατος εξισώνουν όλες τις τάξεις.
ΛΥΤΤΟΝ

Και αν έχω όλη την πίστη ώστε να μπορώ και βουνά να μετακινώ, μα αν δεν έχω αγάπη είμαι ένα μηδενικό.
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ

Η αγάπη έρχεται χωρίς ποτέ να τη δούμε, τη βλέπουμε μόνο όταν φεύγει.
ΤΟΜΣΟΝ

Η αγάπη είναι φωτεινή σαν την αυγή και σιωπηλή σαν τον τάφο.
ΒΙΚΤΩΡ ΟΥΓΚΩ

Η αγνότητα είναι το ιδανικό της αγάπης.
ΜΑΛΕΡΜΠ

Μη ρωτάς ποτέ να σου πουν γιατί σε αγαπούν.
ΜΠΛΕΪΚ

Υπάρχουν λίγοι άνθρωποι που μπορούν να μη ντρέπονται, γιατί, ενώ αγαπήθηκαν κάποτε, τώρα δεν αγαπιούνται πια.
ΛΑ ΡΟΣΦΟΥΚΩ

Η αγάπη είναι ένα μέρος της ανθρώπινης ζωής, της γυναίκας όμως ολόκληρη η ύπαρξή της.
ΒΥΡΩΝ

Κανένα φάρμακο δεν υπάρχει για την αγάπη, εκτός από την ίδια την αγάπη.
ΘΟΡΕΫ

Όταν χάνεις αυτούς που αγαπάς, τότε νιώθεις πόσο τους αγαπούσες.
Α. ΝΤΕ ΜΥΣΣΕ

Αν κρίνεις την αγάπη από τις πράξεις της, είναι σαν περισσότερο να μισείς παρά σαν να αγαπάς.
ΛΑ ΡΟΣΦΟΥΚΩ

Λογάριαζε χωρίς τον ξενοδόχο, γιατί η αγάπη δεν γνωρίζει νόμους.
ΛΥΛΥ

Μίλα ψιθυριστά, αν μου μιλάς για αγάπη.
ΣΑΙΞΠΗΡ

Να αμφιβάλλεις, αν τα άστρα είναι φωτεινά. Να αμφιβάλλεις, αν ο ήλιος κινείται. Να αμφιβάλλεις, αν είναι η αλήθεια, είναι αλήθεια ή ψέμα. Μα ποτέ μην αμφιβάλλεις για την αγάπη μου.
ΣΑΙΞΠΗΡ

Αυτός που αγαπά, πρέπει να καταλυθεί από τη φωτιά της αγάπης του.
ΜΙΧΑΗΛ ΑΓΓΕΛΟΣ

Στον πόλεμο της αγάπης, αυτός που το βάζει στα πόδια είναι ο νικητής.
ΛΑΪΚΗ ΠΑΡΟΙΜΙΑ

Μην προσπαθείς να πείσεις τον άλλον ότι τον αγαπάς, άφησε το έργο αυτό στην ίδια την αγάπη.
Ι. ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...