Πέμπτη 21 Οκτωβρίου 2010

Favourite Quotations

----------------

Έχω να σου προτείνω ένα ταξίδι:
Προορίσμος: Τ' αστέρια
Μεταφορικό μέσο: Η καρδιά
Οδηγός: Ο έρωτας
Επιβάτες: Εσύ κι εγώ
Εισιτήρια: Χωρις επιστροφή...
----------------
"Μόνο με την καρδιά βλέπεις καλά. Την ουσία τα μάτια δεν τη βλέπουν"
----------------
- Δούλεψε σαν να μην χρειάζεσαι λεφτά...
- Αγάπα σαν να μη σε πλήγωσε κανείς...
- Χόρεψε σαν να μη σε βλέπει κανείς ...
- Τραγούδα σαν να μη σ΄ακούει κανείς ...
- Ζήσε σαν να ήταν η γη ένας παράδεισος...

Μην ξεχνάς να χαμογελάς, κάνει τους άλλους να ανησυχούν!

----------------
Ακουσε όλα τα "Δεν πρέπει"
ακουσε τα "Μη"
Άκουσε τα "δεν θα έπρεπε"
Τα "αδύνατον", τα "δεν θα"
Άκουσε τα "ποτέ δεν θα"
Ύστερα άκουσε με πολύ προσεκτικά:
Τα πάντα μπορεί να συμβούν
Οτιδήποτε μπορεί να γίνει.
----------------
"Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο κι ας είναι η φωτιά του να σε κάψει".
----------------
Το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν
----------------
"Βαδίζω έξω από στεγανά και καλούπια… πορεύομαι αντίθετα από την μάζα… αδιαφορώ για τους "δήθεν" … ο μανδύας μου είναι διάφανος… εκπληρώνω δικές μου επιθυμίες…αγαπώ την υπέρβαση που δηλώνει αληθινή ζωή… ρουφώ ακούραστα τις στιγμές… αγγίζω και ζω το όνειρο... αγαπώ την ζωή… ”υπηρετώ” το μεγαλείο του έρωτα…"
----------------
Ζήτησε και θα σου δοθεί!
----------------
Η επιθυμία σας διαταγή μου
----------------
Ότι προσφέρεις, γυρίζει σε σένα 3 φορές πιο δυνατό και όλοι λαμβάνουν ότι τους αξίζει.
----------------

Δεν κρίνω, δεν προσδοκώ, δεν επιθυμώ, δεν φοβάμαι. Μόνο παρατηρώ.
----------------

Η ΖΩΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΙΝΙΓΜΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΛΥΣΕΙΣ,ΕΙΝΑΙ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΖΗΣΕΙΣ..!!
----------------

Είμαι πια δοσμένος στη Δύναμη που κυβερνά τη μοίρα μου...
Δεν προσκολλούμαι σε τίποτα, έτσι δεν έχω τίποτα να υπερασπιστώ...
Δεν έχω σκέψεις, έτσι μπορώ και βλέπω...
Δεν φοβάμαι τίποτα, έτσι μπορώ να θυμηθώ τον εαυτό μου...
Είμαι... ελεύθερος!

----------------
Τα θέλω μου σε μια λέξη:
θελω:ΕιρήνηΑρμονίαΤιμιότηταΝοημοσύνηΕυγένειαΕλευθερίαΤόλμη
ΟμορφιάΙσορροπίαΑποφασιστικότηταΑξιοπρέπειαΕνθουσιασμόςΖωή
ΣοφίαΕνέργειαΔημιουργίαΈμπνευσηΔύναμηΑγάπηΕμπιστοσύνηΕπιτυχία
ΒεβαιότηταΕπιμονήΑυτοέλεγχοςΕυλυγισίαΕλευθερίαΔικαιοσύνηΧιούμορ
ΧαλάρωσηΛογικήΔημιουργικότηταΕγκαρδιότηταΑποτελεσματικότητα
ΣκοπόςΕπιμονήΕυτυχίαΕιλικρίνειαΑπλότηταΑυθορμητισμόςΧάρηΥγείαΧαρά :)
Stratos
------------------

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...